Sludder at sige det er de bedste der smutter som 17 årig? De andre e vel også gode men måske ikke i de store klubbers stil...
Han siger ikke, at de andre ikke er gode, men bare, at de bedste ryger, hvilket ikke er forkert. Nicolai Laursen, Højbjerg, Vestergaard, AC, Boilesen, Markus Bay, foruden Patrick Olsen, som også var regnet blandt de bedste i sin årgang - og jeg har muligvis glemt nogle - er jo bare eksempler, der understøtter Bech´s udsagn. Af de allerstørste talenter, er det vel næsten kun Durmisi, man har formået at holde på og bringe op på førsteholdet.