Vi har hørt den samme sang fra Brøndby før om satsningen på egne talenter fremfor dyrt indkøbte spillere udefra. Jeg håber for Brøndby at der denne gang kommer handling bag de fine hensigter, for satsning på spillere af egen avl er helt sikkert den rigtige vej frem, hvis man vil have sportslig succes samtidigt med at omkostningerne skal holdes nede.
Snak
tors 14. apr 2016
De har øget deres omsætning men deres øvrige omkostninger er også steget, så de har jo ikke sat udgifterne ned endnu.
Der skal altså spares mange penge hvis de skal til at tjene penge, specielt hvis de også skal nedbringe deres rentebærende gæld med 8 millioner hvert år.
De forventer stadig et underskud på -15-25 millioner i 2016 og skal sælges spillere for omkring 17 millioner og et samlet transferresultat på under 5 millioner i overskud i sommeren 2016. Altså forventer de et underskud på driften på mellem 20 og 30 millioner.
Så hvis man skal realisere målene skal man vel skære 30-40 millioner i omkostningerne. Med et lønbudget på omkring 75 millioner nu, så er det altså rigtig meget der skal skæres væk og det er uden at tilføre ekstra midler til talentudvikling. Det er ikke umuligt, AaB bruger under halvdelen, men der ikke plads til lønninger i Agger og Kahlenberg klassen.
Der skal altså spares mange penge hvis de skal til at tjene penge, specielt hvis de også skal nedbringe deres rentebærende gæld med 8 millioner hvert år.
De forventer stadig et underskud på -15-25 millioner i 2016 og skal sælges spillere for omkring 17 millioner og et samlet transferresultat på under 5 millioner i overskud i sommeren 2016. Altså forventer de et underskud på driften på mellem 20 og 30 millioner.
Så hvis man skal realisere målene skal man vel skære 30-40 millioner i omkostningerne. Med et lønbudget på omkring 75 millioner nu, så er det altså rigtig meget der skal skæres væk og det er uden at tilføre ekstra midler til talentudvikling. Det er ikke umuligt, AaB bruger under halvdelen, men der ikke plads til lønninger i Agger og Kahlenberg klassen.
Håbløs fodbold romantiker der efterhånden hellere vil se de lokale serie hold end CL.
ons 10. jul 2019
Kunne bold.dk ikke bare have linket til denne artikel, istedet for at skrive en håndfuld nye?
Artiklen er fra 2016 iøvrigt.. Nyt er det med at der skal være danskere i opstillingen...
Artiklen er fra 2016 iøvrigt.. Nyt er det med at der skal være danskere i opstillingen...
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg
bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.