Burde man ikke have en spille-modus - i tråd med: lavest-rangerende-har-hjemmebane - der også videre i turneringen, når der bliver tale om to-kamps-møder, sikrer lavest rangerende hold hjemmebane i den afgørende 2.-kamp.
Det Skal Nok Gå
Brabrand afvikler den kommende hjemmekamp mod Viborg FF i Oddset Pokalen på egen bane.