Snak

Mere indhold efter annoncen

Brabrand kæmper for pokalkamp: Vil spille på egen bane

tirs 5. nov 2024

Brabrand-sportschef Andreas Rasch-Christensen fortæller til Bold, at man i øjeblikket arbejder på at få lov til at afvikle pokalkampen mod Viborg på egen bane.



Læs hele nyheden her
Håber det lykkes for jer !
Håber i får grønt lys. Helt i pokalturneringens ånd at spille på sin egen hjemmebane for jeres klub, jeres fans og jeres sponsorer. Mon ikke også der bliver solgt lidt flere pølser og øl Håber i kan spille jer videre
- Mod Randers og FC Nordsjælland kunne vi have lavet en bedre forretning på at flytte kampen, men for os er det enormt betydningsfuldt at spille på egen bane, for vi ønsker også at give tilbage til resten af klubben. Det er også mest i pokalturneringens ånd.

Sådan.
Brønshøj Boldklub
Århus kommune skal selvfølgelig støtte Brabrand !
kimjen
Mon ikke de gør det? Det er jo god reklame for fodbolden i Århus, især når alle divisionsholdene ligger godt i tabellen (AGF #2 i suppen, Fremad #2 i 2. division, Brabrand #1 i 3.division og VSK #2 i 3. division).
Selvfølgelig I spille på egen bane 😉🙏
Annonce