Hvis jeg skulle skrive under på en kontrakt med en frikøbsklausul på mere end TO MILLIARDER! så skulle min løn satme også være høj. Jeg skulle have mindst 2 millioner kroner om ugen for at låse mig. Noget for noget.
Det er jo helt absurd, at man sætter klausulen så højt.
Han er 28 år, og blive aldrig andet end reservespiller på holdet, når de forskellige angribere er klar. Der er jo ingen klubber, som kommer til at smide bare ÉN milliard efter ham.
Det er jo helt absurd, at man sætter klausulen så højt.
Han er 28 år, og blive aldrig andet end reservespiller på holdet, når de forskellige angribere er klar. Der er jo ingen klubber, som kommer til at smide bare ÉN milliard efter ham.
Liverpool FC - Y.N.W.A
🕊️His name is Diogo🕊️