Ok, jeg har stor sympati for Braithwaite og ønsker ham virkelig alt held og lykke. Men den klausul der er altså alt hvad der er galt med fodbold i dag.
Vejle BK siden 1984
Barcelona har fastsat Martin Braithwaites frikøbsklausul til hele 2,24 milliarder kroner, bekræfter klubben.
Dette gør da bare at alle mindre spanske klubber, skriver absurde frikøbsklausuler i deres spilleres kontrakter.