Snak

Mere indhold efter annoncen
Beraldo før Bremer er kriminelt.
der mangler virkelig noget magi i den brasilienske trup. tiderne med dinho og ronaldo er forlængst over. det her hold får problemer mod de fleste i sydamerika
3-3-1-3
Alisson/Ederson
Gabriel - Militao - Marquinhos
Guimares - Douglas Luiz - Gomes
Paqueta
Rodrygo - Endrick - Vinicius

Det er da et fantastisk hold med masser af profiler. Alisson/Ederson er nogle af verdens bedste målmænd, Gabriel, Militao og Marquinhos er vel alle iblandt verdens 10 bedste centerbacks. En midtbane bestående af Bruno Guimares, Douglas Luiz og Joao Gomes er også en stærk, solid midtbane og så med Paqueta som den offensive midtbanespiller med masser af flair og kreativitet. Et tremands-angreb bestående af Rodrygo, Endrick og Vinicius er et fantastisk angreb med masser af mål, fart, kreativitet, flair og dribleevner og stadig en masse fremtid i samtlige tre angribere.

Hvorfor får folk det til at lyde, som om det slet ikke er et godt hold? Den startopstilling, jeg har skrevet ned, ville i min optik være iblandt de 3-4 største favoritter til VM. Især når vi rammer 2026, når flere af disse spillere er modnet og blevet endnu bedre, da mange af dem langt fra er i deres peak lige nu.
Er det realistisk, at de skulle stille uden backs? Nysgerrighed, ikke nedladende
Han er da heller ikke god nok længere, så forståeligt nok, at han er droppet.
Y. N. W. A. - #JFT97
Annonce