Ligesom med Italien, er det godt nok profilløst ift. hvad de tidligere har leveret af verdensklassespillere. Ronaldo, Romario, Ronaldinho, Rivaldo, Cafu osv.
Snak
Brasilien dropper Casemiro til Copa America
fre 10. maj 2024
Brasilien har udtaget et stærkt hold til Copa America. Flere store stjerner er dog også udeladt. Blandt andet anfører Casemiro.
Læs hele nyheden her
Redigeretfre 10. maj 2024
Dog vant Italia EM i 2021. Ikke alltid en fordel med de største stjerner..
OnTopic: Casemiro har seff ikke gjort seg fortjent til plass i troppen.
OnTopic: Casemiro har seff ikke gjort seg fortjent til plass i troppen.
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
fre 10. maj 2024
Ja hvis Hjulmand på rekordtid skaper et godt kollektivt forsvars OG angrepsspill, så har Danmark gode sjanser:
PS! De har gode sjanser til å spille på seg selvtillit inn mot mesterskapet, når de møter Norge i juni :)
PS! De har gode sjanser til å spille på seg selvtillit inn mot mesterskapet, når de møter Norge i juni :)
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
fre 10. maj 2024
Casemiros nedgang har været en af de mest markante, jeg har set i nyere tid.
Manden gik fra at være en af verdens tre bedste 6´ere for blot to sæsoner siden til nu at ligne en, der ikke engang ville kunne spille i Superligaen, fordi han er så langsom og satsende i sit spil.
Er det ikke generelt lidt for ofte sådan med brasilianske spillere? Jeg skal ikke kunne sige, hvad grunden er, men jeg synes godt nok, at det oftest er brasilianske spillere, der falder tidligst i niveau.
Når jeg lige tænker over det, kan jeg fra Liverpool nævne Fabinho og Firmino, der begge faldt drastisk i niveau i en alder af blot 28 år for Fabinhos vedkommende og 29-30 år for Firminos vedkommende. Det er jo vanvittigt, at en som Fabinho allerede var færdig på topplan i en alder af 28 år. I perioden 2018-2022 var han jo en af verdens bedste 6´ere, og lige pludselig gik han fra 28 år gammel til 36 år gammel fra den ene til den anden sæson.
Manden gik fra at være en af verdens tre bedste 6´ere for blot to sæsoner siden til nu at ligne en, der ikke engang ville kunne spille i Superligaen, fordi han er så langsom og satsende i sit spil.
Er det ikke generelt lidt for ofte sådan med brasilianske spillere? Jeg skal ikke kunne sige, hvad grunden er, men jeg synes godt nok, at det oftest er brasilianske spillere, der falder tidligst i niveau.
Når jeg lige tænker over det, kan jeg fra Liverpool nævne Fabinho og Firmino, der begge faldt drastisk i niveau i en alder af blot 28 år for Fabinhos vedkommende og 29-30 år for Firminos vedkommende. Det er jo vanvittigt, at en som Fabinho allerede var færdig på topplan i en alder af 28 år. I perioden 2018-2022 var han jo en af verdens bedste 6´ere, og lige pludselig gik han fra 28 år gammel til 36 år gammel fra den ene til den anden sæson.
fre 10. maj 2024
Pellle: Dårlig ironi :)
Danmark har et godt lag, på papiret. Vil si de ikke står langt tilbake fra det Italia laget som vant EM 2021. Men ja, som Norge trenger de nok en sjef som står for en mer positiv offensiv fotball.
Danmark har et godt lag, på papiret. Vil si de ikke står langt tilbake fra det Italia laget som vant EM 2021. Men ja, som Norge trenger de nok en sjef som står for en mer positiv offensiv fotball.
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
fre 10. maj 2024
@VikingStar
Det landsholdet mangler er fans som støtter dem i de dårlige perioder også, og som ikke bare er med når det går godt
Landsholds fans siger altid “vi vandt” når vi vinder, og istedet for at sige “vi tabte” når vi taber, så bliver det til “de tabte”, fordi de åbenbart ikke kan håndtere modgang
Man er langt væk fra bare at støtte landsholdet, hvis man kun vil have gode perioder og ikke kan indse, at grunden til vi spillede så langt over niveau i em 2020 og vm kvallen, var at de blev set som mennesker først og derefter fodboldspillere
Nu bliver især Hjulmand angrebet som person, fordi vi ikke kan spille så langt over niveau længere, pga fans piver lungerne ud