Snak

Mere indhold efter annoncen

Bruce Rioch præsenteret i AaB

ons 11. jun 2008
Ganske som ventet kunne AaB i dag præsentere den tildigere OB-træner Bruce Rioch som ny træner frem til årsskiftet.

Læs hele nyheden her
Sikke en overreskelse...

Kan du ha` det rigtig godt
Hvorfor kun en overgangsløsning!?
http://www.youtube.com/watch?v=D6_0GqZgh-U
Men for fanden. Kom nu med en permanent løsning. Jeg kan lige forestille mig at vi står i samme situation til jul :(
SUPER AAB
Ja hvorfor ikke permenent, Og det bliver spændende hvem der så kommer efter 1/1 2009 "Kent Nielsen"?
Manchester United Liverpool Brøndby Først lærte jeg at kravle Så lærte jeg at gå Så lærte jeg at hade FCK
NEJ
Sur og træt gammel mand!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det kunne vel også blive Erik Rasmussen, som gerne vil til en jysk klub når han igen skulle igang med træner jobbet.
Aalborg Boldklub FC Hjørring
Efter sigende, er det ikke Kent Nielsen der spøger i Aalborg, men til gengæld Erik Rasmussen.

Lynge og AaB kan dog intet melde ud, grundet ERs aftrædelsesordning med FCM.

Bare et rygt jeg har hørt, fra en enddog meget fornuftig kilde når det gælder AaB.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Mon ikke han er smuttet til Oktober........
Klubber: Folk kan desværre ikke debattere når man skriver hvilke klubber man holder med. Sad but true.
AaBs ledelse er vel forhåbentligt så kompetente, at de ikke ryger ud i den samme ballade, som Rioch havde med OB´s ditto..

Faciliteterne er vel også allerede "godkendt" af Rioch - og det var vel dem der primært var skyld i balladen i OB?
AaB: 100 % BRAVEHEART!
Det er helt klart Erik Rasmussen. Det passer lidt for godt med, at ER ikke kan arbejde for en anden klub før 1.1 2009.

Jeg tror nu jeg havde foretrukket Rioch hele vejen.
-- fiskeben [ AaB | SK Brann ] http://fiskeben.dk
Annonce