Efter sigende, er det ikke Kent Nielsen der spøger i Aalborg, men til gengæld Erik Rasmussen.
Lynge og AaB kan dog intet melde ud, grundet ERs aftrædelsesordning med FCM.
Bare et rygt jeg har hørt, fra en enddog meget fornuftig kilde når det gælder AaB.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører!
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM