Snak

Mere indhold efter annoncen

Buhede ad nationalmelodi: Iran-anfører respekterer alle

man 22. jun 10:39

Irans anfører, Alireza Jahanbakhsh, siger efter nye buhråb under nationalmelodien ved VM, at landsholdet spiller for alle iranere uanset politiske holdninger.



Læs hele nyheden her
Det er vigtig kontekst at det er Den Islamiske Republik Irans nationalhymne, der afspilles før kampene. Den er ikke politisk neutral, men hylder Khomeini.

Buh-råbene kom næsten helt sikkert fra eksil-iranere, der er modstandere af regimet.
Du mener Zio betalte iranere buher.
Du mener Zio betalte iranere buher.

Jeg kender rigeligt med eksil-iranere til at vide, at de med glæde demonstrerer deres modstand mod det massemorderiske regime helt gratis. Ingen fremmede magter involveret, bare iranere der elsker Iran af et godt hjerte, og hader hvad den islamiske republik har gjort ved deres hjemland.
Ja som Iraner har du jo selvfølgelig brug for en udenlandsk magt, til at betale dig for at demonstrere mod det diktatur der brutalt har undertrykt og myrdet de sidste 47 år. Det er jo tydeligt for enhver 😑
Annonce