Undskyld jeg spørger lidt dumt:
Hvorfor skulle der være en økonomisk gevinst ved at spille i andre farver end gult og sort? Brønshøj sælger da et hav af trøjer.
Det er en rigtig beslutning ikke at ændre på Sydtribunen, den udgør et fantastisk skue, man får helt lyst til selv at stå der, og den udgør en herlig modpol til det flotte, kedelige Allianz Arena, hvor folk sidder på deres flade røv og falder i svime og klapper lidt og piller næse.
Fodbold er mange steder ved at miste sin charme, fordi priser er blevet for høje, og fordi der derfor kommer de forkerte tilskuere, familier, ældre, kvinder, børn, forretningsfolk. De hører ikke til på et fodboldstadion.
En fodboldkulisse skal være larmende, vildt, sitrende, kaotisk. Aldrig pænt.
U. C. Sampdoria (siden 1982)
Lyngby Boldklub (siden 1985)
http://www.youtube.com/watch?v=6w-tihuQAY0