Bayern har skam folk nede bag det ene mål med flag og sang... Når de altså ikke boykotter hjemmebanekampene.
Ang. Den Gule Mur, så er den indbegrebet af Dortmund og Westfalen. At ændre det til noget så stemningsødelæggende som siddepladser, ville være en katastrofe. Uanset om det så ville give +30 mill ekstra i klubkassen om året.
Ang. Den Gule Mur, så er den indbegrebet af Dortmund og Westfalen. At ændre det til noget så stemningsødelæggende som siddepladser, ville være en katastrofe. Uanset om det så ville give +30 mill ekstra i klubkassen om året.
Smag mit offerkort!