Redigeretman 21. dec 2015
Adellund@
Jo det er den. Tak for fordi du spørger. Det er min hjerteklub i Sydamerika og i Argentina, selvsagt. I den forgangne sæson, sluttede San Lorenzo på 2. pladsen, i den argentinske primera division. 3 point efter Boca Juniors, på 1. pladsen. De har igennem deres historie været så meget igennem og har nogle fantastiske fans. I 2014 vandt de Copa Libertadores, det sydamerikanske svar på Champions League, for første gang i deres historie.
Forza Napoli Sempre!