Snak

Mere indhold efter annoncen

Cannavaro: En drøm at spille i Dubai

tors 3. jun 2010
Fabio Cannavaro har drømt om at spille i Dubai, og den drøm går nu i opfyldelse, når han skal tørne ud for Al Ahli.

Læs hele nyheden her
Var det ikke også en drøm at slutte karrieren i Napoli ved siden af brormand? Hvad med at gøre det, mens du stadig har noget at byde på?
Monaco siden 97
Hmm.. Synes overskriften er lidt misvisende. Han siger jo blot at han elsker byen, og at det er en drøm for ham at bo der. Jeg tvivler godt nok på at det er hans drøm at spille fodbold i Dubai.
Schwarz Weiss Blau
Napoli ville ikke have ham. Han har budt sig til
Esbjerg fB, Pokalmestre 2013 Liverpool FC BWA-Danmarks smukkeste stadion http://www.facebook.com/pages/Blue-Water-Arena/137711606265528
Er enig.. Han siger jo ikke hans drøm er at spille der men at opleve og bo i byen.
Skift overskriften til "Dubai er en drøm" eller lign.
Overskriften er helt fin!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej.
When nothing is right.... Go left [b]Esbjerg fB[/b] Manchester City
Den eneste "drøm" er vel hans månedlige kontoudtog. Det er til gengæld en drøm der er gået i opfyldelse - ka chiiing!
BIF - Danske mestre 2021!
Penge, penge, penge.
Siempre Los Blancos! El Pipita - Verdens bedste angriber! Form is temporary - class is forever!
Det var jo det alle de store fodboldspillere drømte om, da de begyndte at spille fodbold
Monaco siden 97
Hvem elsker ikke Dubai :)
Banned af en korrupt moderator . Bold.dk mods-team er en flok tøser med tungen langt op i røven på PL-fans
Annonce