Wrexham, så kan det være ligemeget med resten.
Wise Men Say...
Er alle herinde pludselig blevet Swansea fans? :)
Er alle herinde pludselig blevet Swansea fans? :)Det blev de allerede sidste år, men de forsvinder nok igen som rotterne fra et synkende skib, når Laudrup på et tidspunkt bliver fyret.