Snak

Mere indhold efter annoncen

Cardiff vandt slaget om Wales

søn 3. nov 2013
Intensiteten var i højsædet, da Cardiff slog Wales-rivalerne fra Swansea med 1-0. Gæsternes målmand Michel Vorm blev udvist i overtiden.

Læs hele nyheden her
Cardiff er ikke Premier League værdig

De står der bare - og så vinder de på en dødbold.. Zzzzz
"Maradona good; Pelé better; George Best."
Hvorfor i alverden ligger Frazier Campbell sig ned i situationen hvor Worm får rødt? Jeg er ned på han bliver ramt, men det ser ud som om han nemt kan fortsætte sit løb og dermed score i et tomt mål?
Udvandret Nordjyde. https://9gag.com/gag/aQ3rNP7
Bellamy er et omvandrende eksempel på en usympatisk nar. Lad os ikke håbe at det er noget han er ved at lære Cornelius.

Typisk Swansea. De kan ingenting i de her kampe og oddset på Cardiff var et gaveodds. Swansea giver alt for let op, luller sig selv i søvn og må kæmpe for at vinde kampe, som de egentligt kunne vinde let hvis de bare tog sig sammen. Sjældent har jeg set et hold der gør det så svært for sig selv.
Til alle Cardiff´fans herinde.


I kan prale alt det i vil men har ´i´ vundet over CHELSEA OG LIVERPOOL OG MANCHESTER UNITED OG Vundet et Trofæ .. + Swansea er i EL ... + Swansea ligger stadig foran JER + I var på hjemmebane og vi har en Kamp til gode på hjemmebane ..


Til grin at i ikke kan score på en højreback. hahahahahaahahahahahahaha
{---> Borussia Dortmund & Brasilien <---}
Fatter ikke den dommer..... viser han ligger tid til pga deres voldsomme trække tiden ud (fuldt forståeligt, mine trænere har alle dage sagt, at det GØR man)og giver så 15 sekunders xtra tid???? Det er da sort.......
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Remi -

Skarp analyse. Hvordan gør du det?
Die Fohlen & De Hviie
,
Forza Napoli Sempre!
? . dig

dig hold dig til dine pengeklubber ? .,.
{---> Borussia Dortmund & Brasilien <---}
En ubegribelig kedelig kamp. Cardiff "spiller" noget mærkværdigt fodbold, mens Swansea var underligt uinspirerende på dagen. Det bør bekymre Laudrup, at hans folk kan spille så fantasiløst imod et hold, der virkelig ikke ser særlig stærkt ud
Hvorfor bruger Laudrup ikke Bony fra start?!
Annonce