Hvorfor i alverden ligger Frazier Campbell sig ned i situationen hvor Worm får rødt? Jeg er ned på han bliver ramt, men det ser ud som om han nemt kan fortsætte sit løb og dermed score i et tomt mål?
Bellamy er et omvandrende eksempel på en usympatisk nar. Lad os ikke håbe at det er noget han er ved at lære Cornelius.
Typisk Swansea. De kan ingenting i de her kampe og oddset på Cardiff var et gaveodds. Swansea giver alt for let op, luller sig selv i søvn og må kæmpe for at vinde kampe, som de egentligt kunne vinde let hvis de bare tog sig sammen. Sjældent har jeg set et hold der gør det så svært for sig selv.
I kan prale alt det i vil men har ´i´ vundet over CHELSEA OG LIVERPOOL OG MANCHESTER UNITED OG Vundet et Trofæ .. + Swansea er i EL ... + Swansea ligger stadig foran JER + I var på hjemmebane og vi har en Kamp til gode på hjemmebane ..
Til grin at i ikke kan score på en højreback. hahahahahaahahahahahahaha
Fatter ikke den dommer..... viser han ligger tid til pga deres voldsomme trække tiden ud (fuldt forståeligt, mine trænere har alle dage sagt, at det GØR man)og giver så 15 sekunders xtra tid???? Det er da sort.......
En ubegribelig kedelig kamp. Cardiff "spiller" noget mærkværdigt fodbold, mens Swansea var underligt uinspirerende på dagen. Det bør bekymre Laudrup, at hans folk kan spille så fantasiløst imod et hold, der virkelig ikke ser særlig stærkt ud