Nøj, ham så jeg gerne tilbage i AGF. Husker hvor farlig han har på back og hvor mange kasser han sparkede ind og nu har han erfaring som kaptajn for udlandske klubben og ville fylde godt i hierarkiet med unge spillere nu Mortensen og Dalhsgård er væk.