Snak

Mere indhold efter annoncen
Ham der jeg satme gerne i ob.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Kom hjem til Aarhus!
Kom så CV, så må der være kamp om pladserne. Desuden har Højer udtalt at det kun er AGF han ville spille for i DK? Eller laver han en Beijmo?
Højer gik med i guldmarchen. Den ligger lige til venstrebenet
Kongens klub. KSDH
Nøj, ham så jeg gerne tilbage i AGF. Husker hvor farlig han har på back og hvor mange kasser han sparkede ind og nu har han erfaring som kaptajn for udlandske klubben og ville fylde godt i hierarkiet med unge spillere nu Mortensen og Dalhsgård er væk.
Annonce