Come to Aarhus 🙏🤍💙
Snak
Casper Højer forlader Rizespor
I dag 12:59
Caykur Rizespor oplyser, at Casper Højer forlader klubben efter tre år. Kontrakten mellem parterne udløber denne sommer.
Læs hele nyheden her
I dag 13:27
Det ville vel være til bredden/bænken?
Jeg ved godt der kan komme mange kampe i år. Men han er vel ikke til "a-kæden"?
Jeg ved godt der kan komme mange kampe i år. Men han er vel ikke til "a-kæden"?
I dag 13:29
Alt efter hvad der skal ske med Links… Både Kahl og Links sidder ret sikkert på deres pladser. Dog ejer ingen af dem, samme pasning/kndlægsfod som Højer.
Moral er godt.....
I dag 13:58
Han kommer da helt sikkert hjem til Aarhus.
Vi har ingen bredde på hverken Links eller Kahls plads.
Det er en no-brainer at hente ham hjem
Vi har ingen bredde på hverken Links eller Kahls plads.
Det er en no-brainer at hente ham hjem
RedigeretI dag 14:18
Han ender nok i AGF. Det ville være en god handel for dem, mest af alt fordi der kun er signon.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
I dag 14:41
Hjem til Aarhus og tag Jønne med ☺️👍
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.