Snak

Mere indhold efter annoncen

Casper Højer forlader Rizespor

I dag 12:59

Caykur Rizespor oplyser, at Casper Højer forlader klubben efter tre år. Kontrakten mellem parterne udløber denne sommer.



Læs hele nyheden her
Come to Aarhus 🙏🤍💙
Det ville vel være til bredden/bænken?

Jeg ved godt der kan komme mange kampe i år. Men han er vel ikke til "a-kæden"?
Alt efter hvad der skal ske med Links… Både Kahl og Links sidder ret sikkert på deres pladser. Dog ejer ingen af dem, samme pasning/kndlægsfod som Højer.
Moral er godt.....
Rygterne siger OB
Han vil passe fint ind hos RFC
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han kommer da helt sikkert hjem til Aarhus.

Vi har ingen bredde på hverken Links eller Kahls plads.

Det er en no-brainer at hente ham hjem
Fin erstatning for Christ Tape hvis han blir solgt
Han ender nok i AGF. Det ville være en god handel for dem, mest af alt fordi der kun er signon.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
Hjem til Aarhus og tag Jønne med ☺️👍
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Troede han var stoppet..men befriende var det at se en venstre benet vb. Istedet for at det træk ind i banen pis..nogle konge indlæg han lavede. Er han ikke søn af legendariske lars Højer..
Annonce