Snak

Mere indhold efter annoncen

Cavani glæder sig over Napoli-fremtid

fre 28. dec 2012
Napoli har angiveligt afvist et bud på Edinson Cavani på 410 millioner kroner, og den uruguayanske målmaskine glæder sig over, at fremtiden er lyseblå.

Læs hele nyheden her
Big up Cavani. Dejligt at den slags stadig er at finde rundt omkring.
Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det er, præsidenten sagde tillykke til? :-)
Bedste angriber i verden.
F.C.København. H.S.V. Alslev Boldklub. Luca Toni Hotdog smager godt!
Må også være et specialt sted at spille.
<=== AC Milan ===>
sjakalen carlos

Taler vi ren angriber udelukkende, er spillere som Falcao eller Zlatan bedre i MINE øjne..

Men Cavani er pisse god!!! Fedt at Napoli kan holde på ham :-)

Annonce