Det we Jo goer helt I stykker hvis han skal koste 300 mill ??? B or or rammer det hele ? Er da helt sindssygt
Snak
Chelsea menes at kræve 300 mio. for Chalobah
I dag 13:10
Flere klubber lurer efter sigende på Trevoh Chalobah, som Chelsea ifølge Fabrizio Romano værdisætter til cirka 300 millioner kroner.
Læs hele nyheden her
I dag 14:09
Det we Jo goer helt I stykker hvis han skal koste 300 mill ??? B or or rammer det hele ? Er da helt sindssygt
Godzilla had a stroke trying to read this and fucking died.
VB.
I dag 14:18
Roskilde festivalen er tilsyneladende i fuld gang :D ... wow, det sner
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈
#KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
I dag 14:30
For PL klubber er det jo ikk en skid. For andre er det hul i hovedet at betale så meget for ham.
Forza inter!!!!!!💙🖤
OB i dk 💙
I dag 14:57
Stop nu vrøvlet, Martin Schmidt!
Fabrizio Romano er journalist og har ikke indflydelse på noget.
Fabrizio Romano er journalist og har ikke indflydelse på noget.