Snak

Mere indhold efter annoncen

Chelsea menes at kræve 300 mio. for Chalobah

I dag 13:10

Flere klubber lurer efter sigende på Trevoh Chalobah, som Chelsea ifølge Fabrizio Romano værdisætter til cirka 300 millioner kroner.



Læs hele nyheden her
Det we Jo goer helt I stykker hvis han skal koste 300 mill ??? B or or rammer det hele ? Er da helt sindssygt
Hvad er det, du prøver at fortælle?
Det we Jo goer helt I stykker hvis han skal koste 300 mill ??? B or or rammer det hele ? Er da helt sindssygt


Godzilla had a stroke trying to read this and fucking died.
VB.
Roskilde festivalen er tilsyneladende i fuld gang :D ... wow, det sner
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Eller for lidt vand på Copenhell, fuck det var varmt
Synes virkelig, han har sine mangler.
Jeg forsøger at holde mig så objektiv som muligt.
For PL klubber er det jo ikk en skid. For andre er det hul i hovedet at betale så meget for ham.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Stop nu vrøvlet, Martin Schmidt!
Fabrizio Romano er journalist og har ikke indflydelse på noget.
Chelsea er efterhånden ved at sælge hele forsvaret... men det har også været elendigt
FC Midtjylland <3
Annonce