Helt enig med Links. Der er ikke skygge af straffespark. Sådan et straffe dømmes KUN til PS&E i Parken. Der fungerer VAR kun når det er til FUCKernes fordel. Ellers sover VAR rummet videre.
De må have en virkelig dårlig smag i munden med al den hjælp de får. De får mange point på denne dommerhjælp.
De må have en virkelig dårlig smag i munden med al den hjælp de får. De får mange point på denne dommerhjælp.