Giv en Oscar til Cleasson
Snak
søn 28. jul 2024
Så er vi igang igen… Utroligt de altid bliver dømt i Parken.
Det blev de før VAR og det sker stadig efter VAR.
Det blev de før VAR og det sker stadig efter VAR.
søn 28. jul 2024
Han bør næsten få straffet for det flotte flyv. Hvor latterligt.
Til gengæld - og helt ude af sammenhængen - er det nye FCK tøj for grimt
søn 28. jul 2024
@Britz
Ingen synes, I er hykleriske. Jeg tænker, det er de få, der får det til at lyde, som om FCK er i lommen på DBU, der får et godt grin frem i os alle!
Med hensyn til straffesparket er jeg fuldstændig enig med dig. Jeg så også GF - FCM-kampen, og ligesom dig sad jeg højlydt og råbte "straffe" med det samme, da det blev begået. I langsom gengivelse bliver det kun mere tydeligt, og uanset om Bech forsøger at give kroppen et vrid efter kontakten eller hvad man vil kalde det, så er kontakten til straffe og intet andet. Straffesparket i dag kan også dømmes (i min optik er det dog ikke sammenligneligt med da Bech blev nedlagt i Aarhus, som var langt mere tydeligt i min bog), dog vil jeg mene, den på Moi forinden var langt større. Claesson skal dog stoppe med at krydre kontakten med ekstra special effects, da ingen gider at glo på det. Og jeg kan sagtens forstå, det er frustrerende, at der ikke er en klar linje for, hvad der skal dømmes og ikke dømmes, og mange gange virker det som tilfældigheder alt efter, hvor på himlen solen står.
Dommerne har dog en kæmpe andel i, at det er blevet nødvendigt at overspille situationer i dag, da man gang på gang ser spillere blive straffet, når de gør alt for at blive på benene og så ikke får kendelsen med sig.
Vil dog give jer i GF, at I efter min mening har spillet de to bedste første halvlege af alle hold i ligaen indtil videre, og endda mod modstandere, hvor man kan forvente meget lidt over en sæson. At man så kun står med ét point efter de præstationer, er selvfølgelig ærgerligt, men kan man fortsætte rytmen og bygge på, så ser det ganske fornuftigt ud for jer i Århus denne sæson efter min mening.
Ingen synes, I er hykleriske. Jeg tænker, det er de få, der får det til at lyde, som om FCK er i lommen på DBU, der får et godt grin frem i os alle!
Med hensyn til straffesparket er jeg fuldstændig enig med dig. Jeg så også GF - FCM-kampen, og ligesom dig sad jeg højlydt og råbte "straffe" med det samme, da det blev begået. I langsom gengivelse bliver det kun mere tydeligt, og uanset om Bech forsøger at give kroppen et vrid efter kontakten eller hvad man vil kalde det, så er kontakten til straffe og intet andet. Straffesparket i dag kan også dømmes (i min optik er det dog ikke sammenligneligt med da Bech blev nedlagt i Aarhus, som var langt mere tydeligt i min bog), dog vil jeg mene, den på Moi forinden var langt større. Claesson skal dog stoppe med at krydre kontakten med ekstra special effects, da ingen gider at glo på det. Og jeg kan sagtens forstå, det er frustrerende, at der ikke er en klar linje for, hvad der skal dømmes og ikke dømmes, og mange gange virker det som tilfældigheder alt efter, hvor på himlen solen står.
Dommerne har dog en kæmpe andel i, at det er blevet nødvendigt at overspille situationer i dag, da man gang på gang ser spillere blive straffet, når de gør alt for at blive på benene og så ikke får kendelsen med sig.
Vil dog give jer i GF, at I efter min mening har spillet de to bedste første halvlege af alle hold i ligaen indtil videre, og endda mod modstandere, hvor man kan forvente meget lidt over en sæson. At man så kun står med ét point efter de præstationer, er selvfølgelig ærgerligt, men kan man fortsætte rytmen og bygge på, så ser det ganske fornuftigt ud for jer i Århus denne sæson efter min mening.
søn 28. jul 2024
Spillede de ikke i parken, mod fck🤔vel derfor, der blev dømt straffe.
COYG......
St.Pauli
søn 28. jul 2024
Et MEGET tyndt straffe til Fck i Parken, chok chok chok... Nej, ikke rigtigt, det er set så mange gange efterhånden, at det er lige før, at hvis man sætter penge på det, så er man næsten garanteret gevinst .
Den sværeste modstander i parken, er som regel deres 12. mand.. Og nej, der mener jeg ikke pyrotosseren på sektion 12... Og nej, jeg mener heller ikke, at det er Fck´s skyld, at det er sådan, men det ses bare for tit efterhånden..
Jeg så desværre ikke den første situation, hvor der ikke blev dømt straffe. Men det straffe der blev dømt, skulle aldrig have været dømt. Falk laver et kæmpe frispark, som var til et klart gult, det uddeles ikke. Målet til 3-2, er der i min optik, et tydeligt frispark på agf´eren, Delaney har jo en arm helt oppe på hals/skulderen, og holder ham nede.. Den blev ikke engang tjekket.. Så igen er dommerteamet kamp afgørende i parken.. Bliver faktisk trættende at se på..
Den sværeste modstander i parken, er som regel deres 12. mand.. Og nej, der mener jeg ikke pyrotosseren på sektion 12... Og nej, jeg mener heller ikke, at det er Fck´s skyld, at det er sådan, men det ses bare for tit efterhånden..
Jeg så desværre ikke den første situation, hvor der ikke blev dømt straffe. Men det straffe der blev dømt, skulle aldrig have været dømt. Falk laver et kæmpe frispark, som var til et klart gult, det uddeles ikke. Målet til 3-2, er der i min optik, et tydeligt frispark på agf´eren, Delaney har jo en arm helt oppe på hals/skulderen, og holder ham nede.. Den blev ikke engang tjekket.. Så igen er dommerteamet kamp afgørende i parken.. Bliver faktisk trættende at se på..
Henning.R.Nielsen
Redigeretsøn 28. jul 2024
Målet til 3-2, er der i min optik, et tydeligt frispark på agf´eren, Delaney har jo en arm helt oppe på hals/skulderen, og holder ham nede.. Den blev ikke engang tjekket..
Sig du ikke ved, hvordan VAR bruges...
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
søn 28. jul 2024
Jeg forstår frustrationen fra AGF, særligt når det er anden weekend i træk man bliver ramt af en kontroversiel kendelse. Men hvordan den kan bruges som som en forklaring af nederlaget i den grad jeg læser den omtalt forstår jeg ikke. Og det er muligt jeg fejltolker nogle af jer i denne opsummering, men alle de der “FCK vinder kun med dommerhjælp”-kommentarer er da ynkelige.
AGF havde alle muligheder for at vinde på trods af straffesparket, man kom endda foran 2-1 efterfølgende.
Tingager hopper under bolden så Orri kan score til 2-2 og Jensen-Abbew hopper slet ikke da Delaney scorer til 3-2, det er da ikke dommerens fejl?
Det er muligt i synes mine københavnske medfans er arrogante når de ikke anerkender det kontroversielle i straffesparksdommen, det kan jeg til dels følge, men det havde altså også været mere klædeligt at påtage sig ansvaret for at man ikke kunne holde 2-1 hjem.
Om man ellers er enig eller uenig i straffesparket fremstår italesættelsen efterfølgende som en stor ansvarsfraskrivelse for nederlaget og en noget søgt offermentalitet at bruge den til at forklare nederlaget med, med tanke på at man efter straffet kom foran 2-1 og har alle muligheder for at vinde, trods straffesparket.
Jeg siger ikke at man ikke må være irriteret eller sur over dommen, det forstår jeg sagtens at man er for det er tydeligvis en kontroversiel situation, jeg efterlyser blot proportioner i kampanalysen, hvor en dommerkendelse AGF vel at mærke kommer sig over lader til at fylde alt i kampbilledet. Der skete altså også andet i kampen, blandt andet at AGF bragte sig foran 2-1 og smed føringen efterfølgende helt uden dommeren blandede sig.
AGF havde alle muligheder for at vinde på trods af straffesparket, man kom endda foran 2-1 efterfølgende.
Tingager hopper under bolden så Orri kan score til 2-2 og Jensen-Abbew hopper slet ikke da Delaney scorer til 3-2, det er da ikke dommerens fejl?
Det er muligt i synes mine københavnske medfans er arrogante når de ikke anerkender det kontroversielle i straffesparksdommen, det kan jeg til dels følge, men det havde altså også været mere klædeligt at påtage sig ansvaret for at man ikke kunne holde 2-1 hjem.
Om man ellers er enig eller uenig i straffesparket fremstår italesættelsen efterfølgende som en stor ansvarsfraskrivelse for nederlaget og en noget søgt offermentalitet at bruge den til at forklare nederlaget med, med tanke på at man efter straffet kom foran 2-1 og har alle muligheder for at vinde, trods straffesparket.
Jeg siger ikke at man ikke må være irriteret eller sur over dommen, det forstår jeg sagtens at man er for det er tydeligvis en kontroversiel situation, jeg efterlyser blot proportioner i kampanalysen, hvor en dommerkendelse AGF vel at mærke kommer sig over lader til at fylde alt i kampbilledet. Der skete altså også andet i kampen, blandt andet at AGF bragte sig foran 2-1 og smed føringen efterfølgende helt uden dommeren blandede sig.