Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er kun FCK der for sådan nogle straffespark. Hold da kæft et flot spring.
Var det ikke Morten Krog der snød Hvidovre sidste sæson mod FCM..
Nu gør han det igen da AGF mødte FCM, Tror man skal kigge lidt på FCM.
Han må¨være godt betalt, Smid ham nu væk fra den Var vogn. Han sidder jo bare og drikker kaffe.
Rent film fra Claesson. Usympatisk.
Annonce