forum*
Snak
Redigeretlør 26. jul 22:12
DetTrorJegSguIkke.
Du har sørme ret, i en optimalt verden burde vi alle ignorere internet troldene.
Alt held og lykke til en ægte med Aalborgensisk dreng, med skiftet til MLS.
En fantastisk udvikling for en ung mand, som jeg ikke havde det store tillid til i AAB, men som virkelig har rykket sig.
Du har sørme ret, i en optimalt verden burde vi alle ignorere internet troldene.
Alt held og lykke til en ægte med Aalborgensisk dreng, med skiftet til MLS.
En fantastisk udvikling for en ung mand, som jeg ikke havde det store tillid til i AAB, men som virkelig har rykket sig.
Hvil i fred til Palæstinas Pele, Suleiman Al-Obaid.
FCN Sympatisør og superliga elsker.
Redigeretlør 26. jul 22:32
Hey Nickick
Du virker som en herlig ung frisk mand med en god tro på det gode i tilværelsen. Fedt mand!
Sender dig lige en liste over den nuværende generation af landsholdsspillere, som IKKE kunne komme på landsholdet, hvis du var landstræner.
Kasper Schmeichel
Jannik Vestergaard
Patrik Dorgu
Alexander Bah
Pierre Emilie Højbjerg
Youssuff Poulsen
Martin Braithwaite
Mika Biereth
Du virker som en herlig ung frisk mand med en god tro på det gode i tilværelsen. Fedt mand!
Sender dig lige en liste over den nuværende generation af landsholdsspillere, som IKKE kunne komme på landsholdet, hvis du var landstræner.
Kasper Schmeichel
Jannik Vestergaard
Patrik Dorgu
Alexander Bah
Pierre Emilie Højbjerg
Youssuff Poulsen
Martin Braithwaite
Mika Biereth