Snak

Mere indhold efter annoncen
forum*
DetTrorJegSguIkke.

Du har sørme ret, i en optimalt verden burde vi alle ignorere internet troldene.

Alt held og lykke til en ægte med Aalborgensisk dreng, med skiftet til MLS.

En fantastisk udvikling for en ung mand, som jeg ikke havde det store tillid til i AAB, men som virkelig har rykket sig.
Hvil i fred til Palæstinas Pele, Suleiman Al-Obaid. FCN Sympatisør og superliga elsker.
Hey Nickick

Du virker som en herlig ung frisk mand med en god tro på det gode i tilværelsen. Fedt mand!

Sender dig lige en liste over den nuværende generation af landsholdsspillere, som IKKE kunne komme på landsholdet, hvis du var landstræner.

Kasper Schmeichel

Jannik Vestergaard
Patrik Dorgu
Alexander Bah

Pierre Emilie Højbjerg

Youssuff Poulsen
Martin Braithwaite
Mika Biereth
Annonce