Godt med endnu en dansker i MLS!
Snak
Columbus-boss om Abou Ali: Han tænder publikum
lør 26. jul 19:24
Lørdag blev det bekræftet, at Wessam Abou Ali tager turen fra egyptiske Al Ahly til Columbus Crew i USA. I Columbus er de tilfredse med, hvad de har set fra angriberen indtil videre.
Læs hele nyheden her
lør 26. jul 20:04
Godt med endnu en dansker i MLS!
Er han nu også dansk tænker ikke hans forældre hedder Britta og Henrik
Redigeretlør 26. jul 20:34
NickIK
Tænker ikke at der er et spørgsmål i statsborgerpøven der går på, "hedder dine forældre Birthe og Hans?"
Ikke at Wessam har skulle tage den, siden han er født i Gug, af danske forældre.
Hæv niveauet
Tænker ikke at der er et spørgsmål i statsborgerpøven der går på, "hedder dine forældre Birthe og Hans?"
Ikke at Wessam har skulle tage den, siden han er født i Gug, af danske forældre.
Hæv niveauet
Hvil i fred til Palæstinas Pele, Suleiman Al-Obaid.
FCN Sympatisør og superliga elsker.
lør 26. jul 20:55
Hvis du ikke har danske forældre er du ikke 100% dansk jo lad os spørge om samfundet ikke bold-brugere hvad de syntes
Redigeretlør 26. jul 21:04
Så er det jo godt at begge wessams forældre er danskere, siden de er statsborgere.
Men dejligt at du nu ændre det til at han ikke er 100 procent dansk, og ikke bare at han ikke er dansk, der er trods alt fremgang.
Samfundets har allerede bestemt at man er dansk, uagtet af om ens forældre hedder Schmeichel, Abou Ali, eller wozniacki, siden det ikke er et krav til statsborgerprøven.
Vi har desværre også bestemt at man kan være dansk uagtet af hvor lavt ens intellektuelle niveau er, hvilket du er et ret godt bevis på
Men dejligt at du nu ændre det til at han ikke er 100 procent dansk, og ikke bare at han ikke er dansk, der er trods alt fremgang.
Samfundets har allerede bestemt at man er dansk, uagtet af om ens forældre hedder Schmeichel, Abou Ali, eller wozniacki, siden det ikke er et krav til statsborgerprøven.
Vi har desværre også bestemt at man kan være dansk uagtet af hvor lavt ens intellektuelle niveau er, hvilket du er et ret godt bevis på
Hvil i fred til Palæstinas Pele, Suleiman Al-Obaid.
FCN Sympatisør og superliga elsker.
lør 26. jul 21:13
Vi har desværre også bestemt at man kan være dansk uagtet af hvor lavt ens intellektuelle niveau er, hvilket du er et ret godt bevis på
Når man begynder at betvivle andres intellektuelle niveau er et bevis på ens egen manglende intelligens men godt bevist bassemand
Redigeretlør 26. jul 21:26
"Er det et bevis, på ens egen manglende intelligens"
Værsgod, lidt gratis korrektur læsning.
"Pælestinetiske flygtninge, som blev danske statsborgere og fik et dansk barn"
Og igen værsgod gratis baggrunds tjek.
Men plus point for dit respons, det svare lidt til dengang man sagde, "den som fisen lugte kan."
Jeg gav dig da bare lidt gratis samfundsfags undervisning, ift. Hvordan samfundet bestemmer hvem der er dansk, nu hvor du tydeligvis ikke har gennemgået den samme skole pakke som os andre.
2+2 = 4 btw, så fik du også lidt gratis matematik med i pakken, nu kan du løbe hen og fortælle drengene i kontant hjælps køen at du har lært lidt ekstra i dag.
Hvem ved, måske du en dag også stopper med dine små racistiske fordomme, "bassemand"
Værsgod, lidt gratis korrektur læsning.
"Pælestinetiske flygtninge, som blev danske statsborgere og fik et dansk barn"
Og igen værsgod gratis baggrunds tjek.
Men plus point for dit respons, det svare lidt til dengang man sagde, "den som fisen lugte kan."
Jeg gav dig da bare lidt gratis samfundsfags undervisning, ift. Hvordan samfundet bestemmer hvem der er dansk, nu hvor du tydeligvis ikke har gennemgået den samme skole pakke som os andre.
2+2 = 4 btw, så fik du også lidt gratis matematik med i pakken, nu kan du løbe hen og fortælle drengene i kontant hjælps køen at du har lært lidt ekstra i dag.
Hvem ved, måske du en dag også stopper med dine små racistiske fordomme, "bassemand"
Hvil i fred til Palæstinas Pele, Suleiman Al-Obaid.
FCN Sympatisør og superliga elsker.