Nu er det ikke for at være negativ på nogen måde, men jeg håber ikke han bliver udtaget til landsholdet, inden vi skriver 2014, han skal ikke udsættes for noget ekstra fysisk og staben i Ajax er nok bedre til at håndtere ham end landsholdet, og kampene betyder formentlig ikke noget på landsholdet, så hold ham venligst væk fra truppen lidt endnu.