"Det største problem i Brøndby IF er ikke resultaterne, men fraværet af en bæredygtig strategi, ledestjerner og kompetent ledelse. Klubben er hverken en præstations- eller talentklub, men en retningsløs hybrid. En blød mellemvare. Truppen bygges konsekvent op efter den siddende cheftræner og sportsdirektør – to roller med notorisk kort levetid – og derfor opstår der aldrig kontinuitet, identitet eller forretningsmæssig værdi. Indkøb af spillere skal ske efter klub og strategi, og ikke efter trænerens smag eller netværk. Find jeres plads i dansk fodbold og fokusér på masterclass, talentudvikling og fællesskab. Meget mere værdigt for en klub med så stor en historie "
Rammer Fuldstændig hoved på sømmet her.
Brøndby har snart ik haft en identitet siden, Laudrup forlod klubben. Konstant slingrekurs, så vil jan b, ha talent fabrik, så pludselig køber han, agger, Kalle, elmander, og andre halv afbrændte til overpris, og projekt talent igen udsat. Så tilbage til talenterne, og man henter zorniger. Der vil købe til succes igen. Så kommer cv, som egentlig er ansat til det samme, oprydning og talenter. Og pludselig skal man købe dyrt ind igen. United om igen, klubben der lever i fortiden, og har svært ved at give slip på den. Men man prøver med panik løsninger