Som sædvanlig er der meget få nuancer når det det kommer til danske hold i Europa.
Jeg synes heller ikke de ramte deres topniveau, måske med undtagelse af nogle få sekvenser i 2. halvleg.
Det er jo heller ikke mærkeligt når vi ved hvor svingende deres præstationer har været de sidste par år.
Jeg tror problemet er at de aldrig helt har fundet ud af hvordan de gerne vil spille. For det var jo i høj grad den tydelighed og tryghed ved Ståles system der gjorde dem så stabile i Europa.
Lige nu ved man aldrig helt hvilket udtryk de kommer ud med.
Thorup har ikke været et katastrofalt valg, jeg tror han har gjort det så godt han han kunne ud fra de forudsætninger han blev stillet, men med en pragmatiker tror jeg aldrig der kommer et helt fast udtryk og derfor tror jeg ikke at de kan genvinde den position under Thorup.
Problemet er så hvem de skulle sætte ind i stedet.