Jeg var i den tro at Daramy var bedre og hurtigere. Jeg håber FCK som helhed bliver bedre i næste kamp.
Snak
Cornelius efter CL-bank: Vi ramte ikke vores topniveau
tirs 6. sep 2022
Nyindkøbte Andreas Cornelius mener, at der var klasseforskel da FCK tidligere på aftenen tabte med 0-3 til Dortmund i Champions League.
Læs hele nyheden her
tirs 6. sep 2022
Fortryder fck købte af corner?. Han ser sørme langsom ud og ligner ikke 45 mio værd.
tirs 6. sep 2022
@Otto,
Nja både og, kampen i dag er svær som enlig angriber hvor holdet nærmest kun forsvarer :)
Synes han gjorde god figur mod Silkeborg :) .. Når de holdet først lære at bruge ham rigtigt, så tror jeg det bliver godt :)
Nja både og, kampen i dag er svær som enlig angriber hvor holdet nærmest kun forsvarer :)
Synes han gjorde god figur mod Silkeborg :) .. Når de holdet først lære at bruge ham rigtigt, så tror jeg det bliver godt :)
Redigerettirs 6. sep 2022
@FCKByensHold
Forståeligt at han intet viser i dag, men jeg syntes at han var meget usynlig i første kamp i mod Silkeborg, når man tænker pris og hvilken profil han er? Den tyrkiske liga er vel bedre end den danske, så kunne man vel have forventet mere af ham.
Forståeligt at han intet viser i dag, men jeg syntes at han var meget usynlig i første kamp i mod Silkeborg, når man tænker pris og hvilken profil han er? Den tyrkiske liga er vel bedre end den danske, så kunne man vel have forventet mere af ham.
tirs 6. sep 2022
Han skal nok score masser af mål. Bare vent.
Vi har vel heller ikke spillet med en egentlig angriber i en evighed efterhånden?
Vi har vel heller ikke spillet med en egentlig angriber i en evighed efterhånden?
tirs 6. sep 2022
highsven
Hvorfor savner en FCM fan Biel? Vi er glade for Corner i FCK, bare rolig.
Hvorfor savner en FCM fan Biel? Vi er glade for Corner i FCK, bare rolig.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.