Snak

Mere indhold efter annoncen

Cornelius efter CL-bank: Vi ramte ikke vores topniveau

tirs 6. sep 2022

Nyindkøbte Andreas Cornelius mener, at der var klasseforskel da FCK tidligere på aftenen tabte med 0-3 til Dortmund i Champions League.



Læs hele nyheden her
Jeg var i den tro at Daramy var bedre og hurtigere. Jeg håber FCK som helhed bliver bedre i næste kamp.
Fortryder fck købte af corner?. Han ser sørme langsom ud og ligner ikke 45 mio værd.
@Otto,
Nja både og, kampen i dag er svær som enlig angriber hvor holdet nærmest kun forsvarer :)

Synes han gjorde god figur mod Silkeborg :) .. Når de holdet først lære at bruge ham rigtigt, så tror jeg det bliver godt :)
Er bange for, at FCK netop ramte deres topniveau…
@FCKByensHold
Forståeligt at han intet viser i dag, men jeg syntes at han var meget usynlig i første kamp i mod Silkeborg, når man tænker pris og hvilken profil han er? Den tyrkiske liga er vel bedre end den danske, så kunne man vel have forventet mere af ham.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det var så 7 kampe i rap uden scoring for Cornelius 🥴. Savner Biel ⚽️⚽️⚽️
Han skal nok score masser af mål. Bare vent.
Vi har vel heller ikke spillet med en egentlig angriber i en evighed efterhånden?
highsven

Hvorfor savner en FCM fan Biel? Vi er glade for Corner i FCK, bare rolig.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
I ramte ikke en skid gjorde I
Tab og vind med samme sind er en tabermentalitet
FCK har da vist ikke noget at gøre i den liga.
Det havde jeg nu heller ikke forventet.
Der er jo ingen spillere som kan begå sig i på de store hold, som de møder.
Syntes de har godt af at mærke, at de er middelmådige.
Er ret sikker på, at der venter dem store nederlag.
Annonce