Kom glad. Tag gerne din landsmand med.
Snak
Courtois: Lytter hvis Real Madrid ringer
ons 21. feb 2018
Thibaut Courtois fortæller, at hans fremtid ikke er på plads endnu, selvom han er i dialog med Chelsea, og han vil være lydhør, hvis Real Madrid ringer.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
ons 21. feb 2018
Hold dig for god til at komme med den slags stupide udtalelser, Courtois
The Blue Boys from West London
ons 21. feb 2018
04-01-2018: "Jeg er glad i Chelsea, og aftalen er på plads. Jeg har ikke været distraheret af det, jeg har kun været rolig, fordi jeg er bundet til Chelsea"
21-02-2018: "Min fremtid er ikke helt på plads" "Jeg tror ikke, at Florentino Perez ringer til mig, men hvis han gør, vil jeg og min agent lytte til ham"
"Come and get me" ???
21-02-2018: "Min fremtid er ikke helt på plads" "Jeg tror ikke, at Florentino Perez ringer til mig, men hvis han gør, vil jeg og min agent lytte til ham"
"Come and get me" ???
ons 21. feb 2018
Der er et eller andet seriøst galt med den mand og hans omgang med pressen ... han lærer det aldrig tilsyneladende
ons 21. feb 2018
Skal han væk må Real betale prisen. Klubben skal være vedholdende og ignorere alle former for urealistiske lave bud fordi spilleren måske selv ønsker at skifte. Der skal betales ved kasse 1.
Jeg ser kun Oblak gå ind og erstatte Courtois i målet - som der er mulige at få fat i.
Jeg ser kun Oblak gå ind og erstatte Courtois i målet - som der er mulige at få fat i.
Captain America.
FCM
ons 21. feb 2018
Der er vel ikke noget sært i at han gerne vil til Madrid når han har familie der. Synes dog ikke udtalelsen falder helt heldigt ud, specielt så længe kontraktforlængelsen ikke er bekræftet, dog ikke sikker på Courtois har nogen bagtanke med det. Kunne godt bare være han ikke er god til det med medier.
ons 21. feb 2018
Ærligt, så må han gerne gerne skifte for min skyld. Så god synes jeg ikke han er længere, han er gået helt i stå i sin udvikling imo, og for de penge han kan give kan vi købe en mindre god målmand og så en klasse CB - det må opveje. Utilfredse spillere skaber dårlig atmosfære i omklædningsrummet, som kan påvirke spillet for banen hvis man ikke kæmper for hinanden.
Jeg tror virkelig ikke Oblak kan lande i Chelsea, man ved aldrig... Jeg tænker der må være nogle gode tyske keepere der burde være mulige at hente, de plejer at have et hav af gode målmænd.
Jeg tror virkelig ikke Oblak kan lande i Chelsea, man ved aldrig... Jeg tænker der må være nogle gode tyske keepere der burde være mulige at hente, de plejer at have et hav af gode målmænd.