Skønt kommentarspor. Er godt nok også trættende at høre de samme klagesange igen og igen
Snak
I går 15:15
Det er jo direkte forkert, at Bold faar det til at lyde som om, at stemningen er vendt.
Det er et crazy individ, der har foreslaaet denne ide om en 100 dages fred - og han er blevet skudt soender og sammen i gruppen af gruppens andre medlemmer.
Naturligvis skal der ikke vaere nogen som helst fred.
Tvaertimod, der skal vaere max pres paa DBU, og jeg saa gerne, at vi PAA stadion, gjorde det klart og tydeligt over for baade vores lalleglade landstraener samt vores hojt betalte underpraesterende landsholdsspillere, at der skal leveres!!!!!
Det er et crazy individ, der har foreslaaet denne ide om en 100 dages fred - og han er blevet skudt soender og sammen i gruppen af gruppens andre medlemmer.
Naturligvis skal der ikke vaere nogen som helst fred.
Tvaertimod, der skal vaere max pres paa DBU, og jeg saa gerne, at vi PAA stadion, gjorde det klart og tydeligt over for baade vores lalleglade landstraener samt vores hojt betalte underpraesterende landsholdsspillere, at der skal leveres!!!!!
I går 15:15
Sikken flok klaphatte… Jeg kan lige se for mig, hvordan han sidder med klaphatten på og laller, imens han siger at det er synd for DBU. Det er godt nok håbløst, hvis den hat sidder og styrer en fangruppe for landsholdet og sætter en retning for noget.
På trods af en fuldt ud berettiget kritik af Møller og Riemer, som jeg ikke husker større omkring en dansk landstræner,
Er det jo netop på ingen måde feset ind hos DBU, da det stadig ikke har fået konsekvenser, at de har fået landsholdet til at gå fra et top 10 hold i verden, til at være tilbage i stenalderen. Den suverænt bedste måde man kan støtte landsholdet på pt., er ved fortsat at kampkritisere DBU for deres manglende handling, og boycutte landsholdet og ramme dem på pengepungen. Det kan de måske forstå, nu hvor de er fuldstændig blinde for den håbløse stemning der er kommet omkring landsholdet. Vi kommer ikke tilbage, før vi får nyt setup omkring landsholdet, og derfor er det præcis det modsatte af at støtte landsholdet, at bakke op om den nuværende retning, eller mangel på samme.
På trods af en fuldt ud berettiget kritik af Møller og Riemer, som jeg ikke husker større omkring en dansk landstræner,
Er det jo netop på ingen måde feset ind hos DBU, da det stadig ikke har fået konsekvenser, at de har fået landsholdet til at gå fra et top 10 hold i verden, til at være tilbage i stenalderen. Den suverænt bedste måde man kan støtte landsholdet på pt., er ved fortsat at kampkritisere DBU for deres manglende handling, og boycutte landsholdet og ramme dem på pengepungen. Det kan de måske forstå, nu hvor de er fuldstændig blinde for den håbløse stemning der er kommet omkring landsholdet. Vi kommer ikke tilbage, før vi får nyt setup omkring landsholdet, og derfor er det præcis det modsatte af at støtte landsholdet, at bakke op om den nuværende retning, eller mangel på samme.
I går 15:17
Det virker til at mere eller mindre alle har glemt udekampen mod grækenland og hjemmekampen mod portugal, når man snakker om tiden med riemer som træner. hvilket var to af de bedste kampe landsholdet havde spillet i meget lang tid
Husker du hvordan Portugal endte?
Vi tabte med 5-2!!!!!!! Latterligt pinligt resultat.
Det er jo direkte idioti at bruge Portugal kampene som et bevis for noget som helst positivt. Tvaertimod viste de, at vores traener er alvorligt udfordret i det store kampe, samt at der er nul vindermentalitet blandt spillerne.
I går 15:27
Ingen fredning herfra. Riemer RAUS og 2 x Møller RAUS. Pinlig træner og pinlig ledelse. UD!!!!
AGF siden 1988
Blackburn Rovers siden 1993
Real Madrid siden 1994
I går 15:32
Det er jo fair nok at sige DBU har hørt det. Problemet er at de på ingen seriøs måde virker til at reagere på det.
Nu er jeg ikke en af dem der skaber mig vildt. Men jeg skal nok holde igen med min kritik. Forudsat at når det slår fejl næste gang får vi en undskyldning og fratrædelse uden polemik.
Nu er jeg ikke en af dem der skaber mig vildt. Men jeg skal nok holde igen med min kritik. Forudsat at når det slår fejl næste gang får vi en undskyldning og fratrædelse uden polemik.
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.
I går 15:39
Fans skal ikke holde våbenhvile med DBU, det er et vift med en vognstang om at de skal vågne op og få ryddet ud det ukrudt som ikke har styr på noget eller nogen.
Møller er helt væk på posten og ansætter i øst og vest. Riemer har ikke den kapacitet der skal til for at udvikle et dansk landshold der aldrig har haft større potentiale og talent end nu - Det er skandaløst RINGE.
HVIS vi ABSOLUT skal have en skandinavisk eller dansk træner, så få Thomas Frank ind, ingen andre kan løfte opgaven.
Møller er helt væk på posten og ansætter i øst og vest. Riemer har ikke den kapacitet der skal til for at udvikle et dansk landshold der aldrig har haft større potentiale og talent end nu - Det er skandaløst RINGE.
HVIS vi ABSOLUT skal have en skandinavisk eller dansk træner, så få Thomas Frank ind, ingen andre kan løfte opgaven.