Ja, ja, ja. Vi skal nok. Lad os alle elske og tilbede det ufejlbarlige DBU og lade, som om vi synes, at de er superkompetente og megafjong, under paroler om at vi alle sammen er i samme båd, opbakning og pøllet fællesskabsfølelse. Det er så f.....g pinligt. Det er ikke tilladt at afsløre eller at sige det højt, at nogen er inkompetente og bare ikke er gode nok til deres job; det er udansk virksomhed ifølge DBU og mange af deres forblændede korsangere. Men fortæl mig lige hvordan nogen nogensinde skal blive sådan *rigtig gode* til noget, hvis det middelmådige, uambitiøse og leverpostejsfarvede opretholdes som fællesskabsideal og rettesnor, som alle skal underkaste sig?
**** AaB **** – Four Championships, Three Cups, Two Funerals & Infinite F..k-Ups