Andres999:
Husker du hvordan Portugal endte?
Vi tabte med 5-2!!!!!!! Latterligt pinligt resultat.
Det er jo direkte idioti at bruge Portugal kampene som et bevis for noget som helst positivt. Tvaertimod viste de, at vores traener er alvorligt udfordret i det store kampe, samt at der er nul vindermentalitet blandt spillerne.
Kampen, som nævnes, mod Portugal vandt vi 1-0. Men ellers er jeg enig. Kritikken kan ikke få nok. Jeg har ikke misset en landskamp enten foran skærmen eller på stadion de sidste 35 år og jeg er decideret rasende.
Husker du hvordan Portugal endte?
Vi tabte med 5-2!!!!!!! Latterligt pinligt resultat.
Det er jo direkte idioti at bruge Portugal kampene som et bevis for noget som helst positivt. Tvaertimod viste de, at vores traener er alvorligt udfordret i det store kampe, samt at der er nul vindermentalitet blandt spillerne.
Kampen, som nævnes, mod Portugal vandt vi 1-0. Men ellers er jeg enig. Kritikken kan ikke få nok. Jeg har ikke misset en landskamp enten foran skærmen eller på stadion de sidste 35 år og jeg er decideret rasende.