Ja det virker underligt at de tager til Østrig dom bestemt ikke har en stærkere liga end DK?
Snak
Danskerkoloni i Østrig: Markedet er altid interessant
fre 12. apr 2024
Andreas Schicker, der er sportschef i Sturm Graz, sætter ord på klubbens succesfulde satsning i forhold til at hente danske spillere.
Læs hele nyheden her