Nu startede du jo også med at skrive at du på intet tidspunkt havde set at han kunne spille på et højt internationalt niveau i denne sæson og ikke de ting du nu skriver ;)
Og jo, han var faktisk rigtig god mod FCM, og scorede endda på et hovedstød. Et flot et af slagsen iøvrigt.
Jeg synes faktisk ikke det jeg siger er selvmodsigende. Tværtimod. Jeg HAR ikke set ham spille på et højt internationalt niveau i denne sæson. Jeg er faktisk lidt bekymret hvis du har. For så er ambitionerne ikke hvad de har været. Måske mod Lyngby, men det er nok lidt svært at vurdere hvor højt internationalt et niveau han der viste pga. kvaliteten på kampen.
Hvis Daramy har vist højt international kvalitet i bare 2 kampe i denne sæson, så findes der 30-40 spillere i Superligaen der har et højt internationalt snit. Mindst.
Silkeborg IF