Ja, jeg må jo nok bare være dummere end gennemsnittet, siden du føler det som at slå i en pude.
Synes du at han i oktober og november spillede på et højt internationalt niveau, ja/nej? Så må vi jo parkere den der.
1-0 AGF
0-5 Manchester City (set - uenig)
1-1 FC Nordsjælland (set - uenig)
0-0 Manchester City (set - uenig)
1-1 Brøndby (set - uenig)
1-1 FC Midtjylland (set - uenig)
0-3 Sevilla (set - uenig)
2-0 Randers
1-1 Dortmund (set - uenig)
3-0 Lyngby
2-0 AGF
I de 11 kampe, hvoraf jeg har set de 7, har jeg ikke én gang i den afsluttende fase (oktober/november), set ham spille en kamp på et højt internationalt niveau. Ikke én. Han har spillet gode kampe, bevares, men ingen hvor jeg sad og tænkte at han var på et højt internationalt niveau. Altså et niveau som f.eks. jeres to keepere viste fra tid til anden. Eller et niveau som f.eks. Victor Kristiansen viste i flere af Champions League kampene. Eller som f.eks. Pep Biel i mesterskabsspillet af sidste sæson. Jeg kan også uden det store besvær pege på mere end et par kampe fra hhv. Lerager og Claesson hvor det er helt åbenlyst, at der er tale om spillere på et højt niveau.
Hvis du ikke mener at noget af ovenstående er relevant for sagens kerne, så er det altså dig der har trukket mit indlæg ud af den oprindelige kontekst, og ikke mig.
God weekend.
Synes du at han i oktober og november spillede på et højt internationalt niveau, ja/nej? Så må vi jo parkere den der.
1-0 AGF
0-5 Manchester City (set - uenig)
1-1 FC Nordsjælland (set - uenig)
0-0 Manchester City (set - uenig)
1-1 Brøndby (set - uenig)
1-1 FC Midtjylland (set - uenig)
0-3 Sevilla (set - uenig)
2-0 Randers
1-1 Dortmund (set - uenig)
3-0 Lyngby
2-0 AGF
I de 11 kampe, hvoraf jeg har set de 7, har jeg ikke én gang i den afsluttende fase (oktober/november), set ham spille en kamp på et højt internationalt niveau. Ikke én. Han har spillet gode kampe, bevares, men ingen hvor jeg sad og tænkte at han var på et højt internationalt niveau. Altså et niveau som f.eks. jeres to keepere viste fra tid til anden. Eller et niveau som f.eks. Victor Kristiansen viste i flere af Champions League kampene. Eller som f.eks. Pep Biel i mesterskabsspillet af sidste sæson. Jeg kan også uden det store besvær pege på mere end et par kampe fra hhv. Lerager og Claesson hvor det er helt åbenlyst, at der er tale om spillere på et højt niveau.
Hvis du ikke mener at noget af ovenstående er relevant for sagens kerne, så er det altså dig der har trukket mit indlæg ud af den oprindelige kontekst, og ikke mig.
God weekend.
Silkeborg IF