Snak

Mere indhold efter annoncen

Daramy forlader FCK til sommer: Vil slå igennem i Ajax

ons 18. jan 2023

Mohamed Daramy fortæller til bold.dk, at han helt sikkert skal tilbage til Ajax Amsterdam, når lejeaftalen i FCK udløber til sommer. 



Læs hele nyheden her
Ja hvad ellers? :)
Fck skal da ikke købe ham
Det afhænger jo også af hvad Ajax har af planer.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Han har gjort det fint i sin retur til FCK, selvom han ikke har domineret som han gjorde i den korte periode inden Ajax hentede ham.
Det sagt er hans spil modnet en del hvilket burde hjælpe på bundniveauet og gøre det lettere at spille ham ind.

Dog tror jeg ikke at det bliver til et gennembrud i Ajax for Mo, så håber at der kommer et stærkt alternativt skridt han kan tage sig for fast spilletid og udvikling. Han er en fed type som vi godt kan bruge på landsholdet, håber det lykkes!
I forhold til at være Ajax-aktuel, er det vel lidt bekymrende at han har spillet dårligere i FCK efter han kom retur, end før han blev solgt tænker jeg. Han skulle gerne op på minimum samme niveau, og helst udvikle sig yderligere. Ellers har det vel været tæt på et spildt år i udviklingen.

I takt med, at FCK spillede bedre sidste på efterårssæsonen er det selvfølgelig også gået opad for Daramy, men han har (ud fra hvad jeg har set) ikke vist at han evner at spille på et højt internationalt niveau i denne sæson. Hverken i Champions League, U21 landsholdet eller de vigtige kampe i Superligaen.

Jeg håber han får lagt helt vildt på her i foråret, men jeg kan da godt have mine tvivl.
Silkeborg IF
De danske talenter har vel snart lært at man ikke skal tage til AJax vis man vil slå igennem og endet et godt sted.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Held og lykke til Mohammed.
Han imponerer i momenter, men det er vel ikke nok til en klub som Ajax. Måske det kommer med tid, ellers må han vel lige et tak ned i niveau.
men han har (ud fra hvad jeg har set) ikke vist at han evner at spille på et højt internationalt niveau i denne sæson. Hverken i Champions League, U21 landsholdet eller de vigtige kampe i Superligaen.


Hvilke kampe snakker du om? Han var da god mod FCM og FCN og var en af de bedste på u21 landsholdet. I CHL, havde han også fine kampe, synes jeg.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Slotved@
Nej Eriksen ligger sikkert og råber " But why " i søvne
Jeg har ikke set noget fra ham det første halve år, der skulle berettige en plads på Ajaxs førstehold. Dermed ikke sagt han ikke kan slå igennem. Men håber for ham han får en udlejning mere, i nogle rammer der ikke er så hjemlige som FCK, enten en anden klub i Holland eller Belgien
…. Tro på det… han har jo vist nada i PSE …
Annonce