Ja hvad ellers? :)
Fck skal da ikke købe ham
Fck skal da ikke købe ham
Mohamed Daramy fortæller til bold.dk, at han helt sikkert skal tilbage til Ajax Amsterdam, når lejeaftalen i FCK udløber til sommer.
men han har (ud fra hvad jeg har set) ikke vist at han evner at spille på et højt internationalt niveau i denne sæson. Hverken i Champions League, U21 landsholdet eller de vigtige kampe i Superligaen.