Bare rolig, de svar kommer lige om lidt. Der er ikke fejet noget ikke under gulvtæppet.
Snak
DBU er tilbage i Qatar: FIFA skylder svar
tirs 28. nov 2023
DBU er taget tilbage til Qatar et år efter VM-slutrunden. I den forbindelse fortæller Erik Brøgger Rasmussen, der er administrerende direktør i DBU, at FIFA stadig skylder en del svar.
Læs hele nyheden her
tirs 28. nov 2023
Hold nu kæft altså….. fucking curling hele bundet. Havde de vundet vm - så havde det været det bedste vm nogensinde
tirs 28. nov 2023
Hvis man virkelig er så forfærdet over menneskerettigheder (mangel på samme) og andre ting i Qatar, SA el andre steder i verden og vil vise man har et problem med det, så melder man fra.
Det gælder såvel forbund som den enkelte spiller.
Ja - VM er den muligt største oplevelse som fodboldsspiller, men hvis det er vigtigere at spille op til 270 min. fodbold end at sige fra, så skal man ikke få det til at lyde som om, man vil være med til at gøre en forskel.
Det gælder såvel forbund som den enkelte spiller.
Ja - VM er den muligt største oplevelse som fodboldsspiller, men hvis det er vigtigere at spille op til 270 min. fodbold end at sige fra, så skal man ikke få det til at lyde som om, man vil være med til at gøre en forskel.
Liverpool FC - Y.N.W.A
🕊️His name is Diogo🕊️
tirs 28. nov 2023
Mon ikke den rapport kommer efter 2034 når der har været afholdt VM i SA.
Men ja, vi er da en del der mangler nogle svar fra FIFA i forhold til værdier de slår sig op på kontra hvad der faktisk forgår som f.eks. VM i Qatar.
Men mon ikke Infantino nok skal holde en fin skåltale og så er den skid slået.
Men ja, vi er da en del der mangler nogle svar fra FIFA i forhold til værdier de slår sig op på kontra hvad der faktisk forgår som f.eks. VM i Qatar.
Men mon ikke Infantino nok skal holde en fin skåltale og så er den skid slået.
tirs 28. nov 2023
Normalt er jeg tilhænger af, at man tager den ansigt til ansigt.
Men det er naivt at tro at man får indrømmelser med hjem.
Man kan måske få et politiker svar eller en sang, men det er det.
Så ingen pamper ture til Dubai, Abu Dhabi eller Qatar.
Just say no.
Meld afbud, allerede nu.
Men det er naivt at tro at man får indrømmelser med hjem.
Man kan måske få et politiker svar eller en sang, men det er det.
Så ingen pamper ture til Dubai, Abu Dhabi eller Qatar.
Just say no.
Meld afbud, allerede nu.
🇩🇰FCK
tirs 28. nov 2023
DBU er til grin i denne her sag, og som dansker er det meget pinligt at være vidne til.
tirs 28. nov 2023
Mon ikke de får en god snak ved poolen og et par fine middage på 5-stjernet. Så må DBU-toppen lige kigge lidt væk fra migrantarbejde, dødsfald, misligholdte kontrakter og menneskerettigheder og finde det gode humør frem.
Imens betaler jeg troligt mit abonnement til “sammen om noget større” herhjemme.
Imens betaler jeg troligt mit abonnement til “sammen om noget større” herhjemme.