Snak

Mere indhold efter annoncen
Eliason burde jo stoppe han havde jo ingen chance for at nå bolden , on så smider han sig smerte , for at prøve at trække et rødt kort
Fallit erklæring
60 dages afsoning 😂😂😂😂 det en fodboldkamp makker, ikke et værtshus slagsmål eller overfald på off gade.
Kun de bedste er gode nok. FCR - Brøndby - Bayern Munchen - PSG - Real Madrid - Napoli
Det er ikke Kun Sundbergs elendige beslutning ,men også VAR der skal stå skoleret her, alle dage et rødt kort lige meget hvilket klubtilhørsforhold man har..
Det er tåkrummende pinligt det der foregår efterfølgende og ikke godt for noget...Skal man forstå at alle spillere I Superligaen må satse uden hensyn til modspillere som I Dennis tilfælde? Så bliver der mange der kommer alvorligt til skade.
Annonce