Det får i hvert fald ikke kendelsen til at virke mindre suspekt, at han går i flyverskjul.
Generelt er jeg som FCM-fan generelt ved at være pissetræt af hvor meget vi er i vælten med de dommerkendelser. Om det er Tullbergs brok (både sagligt og usagligt), mærkelige kendelser til vores fordel fordi man ikke kan finde ud af tegne en offsidelinje, podcasts omkring hvordan man har særlig fokus på kendelser til os, mærkelige forklaringer på kendelser eller lign. Det er sgu en anelse trættende efterhånden og handler rimelig lidt om fodbold..
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!