Snak

Mere indhold efter annoncen
Boldbesiddelse har intet med offensiv fodbold at gøre. Det KAN det have, men de to er ikke nødvendigvis lig hinanden.

Offensiv fodbold er - i mine øjne - antallet af chancer i løbet af en kamp og antallet af mål i løbet af en kamp. Folk kan have forskellige opfattelser af hvad offensiv fodbold er.
Lige præcis Kassow .

Og da Barca skaber mange chancer foran mål, går jeg ud fra (med dit ovenstående indlæg in mente) at du er enig i perspektiveringen vedr. at Barca er et offensivt hold ?

(p.s. jeg siger ikke Barca er super ultra offensive, men defensive er de i hvert fald heller ikke..
Nuvel er de ikke så direkte i deres spil som RM, men afleverer du efter at konstant søge den målgivende pasning, så er du angrebsivrig)
Er det bare et tilfælde at 95% af alle FCK fans også er R. Madrid fans, eller hvad?
Annonce