I har store muligheder!
Snak
Del Bosque: Vi kan skrive historie
tirs 22. nov 2011
Ingen nation har tidligere vundet EM og VM, for siden at genvinde EM. Det har Vicente del Bosque tænkt sig at søge for at Spanien gør.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
tirs 22. nov 2011
Vil I ikke gerne læse korrektur inden I publicerer Jeres tekster? Det virker for sløjt.
tirs 22. nov 2011
Den kære Eufemiano Fuentes har så udtalt mellem linierne at han har dopet stor del af spillerne som var med til vinde vm.
Fuentes continually denied having performed illegal operations and also said that he did not work exclusively with cyclists but had other athletes as clients such as footballers.[3] However in December 2010, he is quoted saying: "If I would talk, the Spanish football team would be stripped of the 2010 World Cup".
Fuentes continually denied having performed illegal operations and also said that he did not work exclusively with cyclists but had other athletes as clients such as footballers.[3] However in December 2010, he is quoted saying: "If I would talk, the Spanish football team would be stripped of the 2010 World Cup".
tirs 22. nov 2011
Det ville næsten være en skam hvis Spanien ikke vandt, især hvis alle hold spiller imod dem som til sidste VM. Nu havde England succes med at spille meget defensivt imod dem i en træningskamp, og jeg håber ikke at det inspirerer alle andre lande til at gøre det samme. Spaniens kampe til VM var ekstremt kedelige, men det var ikke så meget Spaniens skyld, snarere at alle hold undtagen Tyskland (som blev slået stort) forsøgte at kopiere Inters sejr over Barcelona i CL ved at sætte et boltværk op foran feltet.
Men hvis bare Spanien spiller kynisk, skal de nok vinde EM igen. Del Bosque har mistet troen på Torres nu, og ser ud til kun at lade sine formstærke spillere komme på banen, hvilket han sagtens kan tillade sig med deres spillermateriale. Det var Spaniens eneste svaghedstegn til VM, netop at den gamle stamme ikke scorede nok med Fernando på toppen, og burde være blevet udskiftet før.
Men hvis bare Spanien spiller kynisk, skal de nok vinde EM igen. Del Bosque har mistet troen på Torres nu, og ser ud til kun at lade sine formstærke spillere komme på banen, hvilket han sagtens kan tillade sig med deres spillermateriale. Det var Spaniens eneste svaghedstegn til VM, netop at den gamle stamme ikke scorede nok med Fernando på toppen, og burde være blevet udskiftet før.
Holder med Monaco
tirs 22. nov 2011
Jeg er stor tilhænger af Tiki Taka stilen, åbenlyst, men jeg tror at Tyskland tager EM.
Egentlig ikke nogen specifik grund, bare en "gut feeling".
Egentlig ikke nogen specifik grund, bare en "gut feeling".
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
tirs 22. nov 2011
@Nedved
Kilde? Burde fifa da næsten kigge ind på så, gør de ikke, men de burde.
Fuentes continually denied having performed illegal operations and also said that he did not work exclusively with cyclists but had other athletes as clients such as footballers.[3] However in December 2010, he is quoted saying: "If I would talk, the Spanish football team would be stripped of the 2010 World Cup".
Kilde? Burde fifa da næsten kigge ind på så, gør de ikke, men de burde.
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker."
- WulfgarDK
tirs 22. nov 2011
@phobo12
Altså 1-0?
undtagen Tyskland (som blev slået stort)
Altså 1-0?
http://www.youtube.com/watch?v=2sD_8prYOxo
tirs 22. nov 2011
@phobo12
Bare lige for at være sikker.
Spaniens kampe til VM var ekstremt kedelige, men det var ikke så meget Spaniens skyld, snarere at alle hold undtagen Tyskland (som blev slået stort) forsøgte at kopiere Inters sejr over Barcelona i CL ved at sætte et boltværk op foran feltet.
Mener du at Tyskland tabte stort til Spanien?
For så tabte Spanien stort til Schweiz, men vandt til gengæld stort over følgende hold: Portugal, Paraguay og Holland.
Jeg har i mit liv aldrig set så kedeligt fodbold som det Spanien diskede op med. Der var væsentlig mere flow over Tyskland.
Bare lige for at være sikker.
Spaniens kampe til VM var ekstremt kedelige, men det var ikke så meget Spaniens skyld, snarere at alle hold undtagen Tyskland (som blev slået stort) forsøgte at kopiere Inters sejr over Barcelona i CL ved at sætte et boltværk op foran feltet.
Mener du at Tyskland tabte stort til Spanien?
For så tabte Spanien stort til Schweiz, men vandt til gengæld stort over følgende hold: Portugal, Paraguay og Holland.
Jeg har i mit liv aldrig set så kedeligt fodbold som det Spanien diskede op med. Der var væsentlig mere flow over Tyskland.
Danmark: HB Køge
Tyskland: Bayern München
Syg siger du! Det kan klares med hårdt fysisk arbejde i den bagende middagssol med rigelig mængder alkohol og masser af tobak. Hvis personen er under 18 skær da ned på tobakken.
Redigerettirs 22. nov 2011
Den kære Eufemiano Fuentes har så udtalt mellem linierne at han har dopet stor del af spillerne som var med til vinde vm.
Samtlige Barca spillere og sikkert også madrid spillere er blevet testet for doping, så kom nu ikke med kommentarer før de rent faktisk er fundet skyldige
“City may spend a lot, but they will never overtake the Top 4 of the Premiership” - Kolo Toure on Man City, 2008.
“I really believe if you are a player who thinks only about money then you could end up at Man City” - Gaël Clichy, 2009
^^ moral ftw
tirs 22. nov 2011
Det er jo svært for ethvert hold at spille med et flot flow, hvis modstanderen altid parkerer 10 mand i eget felt. og så ellers slår en lang bold frem til den ene mand i top og to spillere løber med frem, mens resten lunter stille frem, for ikke at blive fanget fremme, når bolden bliver erobret fra dem.
Det er jo den virkelighed som Spanien og Barcelona stort set altid møder. Hvad vil i have de skal gøre. Løbe ud til siden, og så ellers sparke den over til modstanderne? Alle hold håber på en uafgjort imod dem og spiller efter det. Og hvis modstanderen skulle få held til at komme foran, så bliver den defensive stil endnu mere udpræget.
Det er jo den virkelighed som Spanien og Barcelona stort set altid møder. Hvad vil i have de skal gøre. Løbe ud til siden, og så ellers sparke den over til modstanderne? Alle hold håber på en uafgjort imod dem og spiller efter det. Og hvis modstanderen skulle få held til at komme foran, så bliver den defensive stil endnu mere udpræget.