Baseret på kampe mod Irak, Senegal og Norge smider du lige en sammenligning med Brasilien 2002. Vildt.
Jeg smider ikke en sammenligning, jeg skriver, at det nok er den bedste landsholdstrup SIDEN den Brasilien stillede med i 2002. Er du da uenig?
Baseret på kampe mod Irak, Senegal og Norge smider du lige en sammenligning med Brasilien 2002. Vildt.
Jeg synes stadigvæk der er flere hold der må påtage sig en del af favoritskabet. Brasilien, Argentina, Spanien, England og Frankrig ser jeg som de største favoritter.
Jeg smider ikke en sammenligning, jeg skriver, at det nok er den bedste landsholdstrup SIDEN den Brasilien stillede med i 2002. Er du da uenig?
Det er decideret skræmmende. Det eneste jeg lige kan huske der nok var bedre, var Brasiliens offensive firkløver ved VM i 2002, med Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho og Kaka. Fuldstændigt sindsygt!
Det eneste jeg lige kan huske der nok var bedre, var Brasiliens offensive firkløver ved VM i 2002, med Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho og Kaka. Fuldstændigt sindsygt!