Snak

Mere indhold efter annoncen

Deschamps i sorg: Misser VM-brag mod Norge

tirs 23. jun 21:52

Didier Deschamps har mistet sin mor og har derfor forladt VM-lejren. Den franske landstræner misser dermed gruppefinalen mod Norge.



Læs hele nyheden her
Må da håbe den franske presse syntes det er ok.
Liverpool & Brøndby
Mon ikke den kvindelige franske journalist har lært sin lektie. Det er selvfølgelig umiddelbart ikke så godt for det franske landshold. Men der er jo til forskel fra en karantæne, jo ikke noget til hinder for at Deschamp kan sende sms´er eller ringe beskeder direkte til den franske VM bænk direkte fra Frankrig. Og mon ikke Deschamp ser kampen på TV begravelse eller ej.
Annonce