Mon ikke den kvindelige franske journalist har lært sin lektie. Det er selvfølgelig umiddelbart ikke så godt for det franske landshold. Men der er jo til forskel fra en karantæne, jo ikke noget til hinder for at Deschamp kan sende sms´er eller ringe beskeder direkte til den franske VM bænk direkte fra Frankrig. Og mon ikke Deschamp ser kampen på TV begravelse eller ej.