Snak

Mere indhold efter annoncen

Deschamps roser Norge: Et af Europas bedste landshold

tirs 23. jun 15:39

Didier Deschamps har stor respekt for det sprudlende norske mandskab, som Frankrig står over for i gruppefinalen ved VM.



Læs hele nyheden her
“ De er ikke bare en af de bedste europæiske hold. Det er et af Europas bedste landshold” Øh
Det er åbenbart svært for praktikanten at oversætte korrekt...
Det ville ikke overraske mig om Norge kom i semifinalen. Det håber jeg, men jeg har ikke lyst til at høre på dem, bagefter.
Jeg tenker Norge ikke slår Frankrike og møter Elfenbenskysten i 16-delsfinalen. De har vært utrolig gode, var bl.a. bedre enn Tyskland i deler av den kampen. Raske og gode spillere, med god fysikk og bra spill. Antar Elfenbenskysten slår ut Norge, som dessverre ikke møter Brasil i 8-delsfinalen. Håper selvsagt jeg tar feil.
Nu siger Ståle jo selv at der bliver roteret til kampen, så mon ikke man har affundet sig med en andenplads og sender B-holdet på banen. Så må vi se hvor meget Frankrig vil hvile deres bedste spillere.

Jeg tror Norge ryger ud i kvartfinalen.
Jeg tror sgu at der er fine muligheder for at Norge vinder over Frankrig.

Et Frankrig som vil tage det stille og roligt og så pludselig er de bagud og skal skifte mindset og jagte og så løber de ind i den norske kontrakniv

2-1 Norge
Frankrig får pøntet på det til slut men magter ikke comebacket.

Vi må aldrig glemme den missede kvalifikation til VM 2026 - hvis vi glemmer risikerer vi at gentage katastrofen
Ja, måske, Lakris — det bliver da under alle omstændigheder en spændende kamp.
Annonce