Jeg ved godt vi skal passe på men for pokker hvor rammer vi virkelig et hysterisk niveau snart. Det er jo så uholdbart som noget kan være.
Snak
Div.-foreningens protokoller er klar: Se dem her
lør 2. maj 2020
Divisionsforeningen har lørdag offentliggjort sine protokoller for afviklingen af træning og kamp i de professionelle klubber i Danmark. Du kan se dem herunder.
Læs hele nyheden her
lør 2. maj 2020
Uhyggelig læsning. Er alle ved at blive fuldstændig hysteriske? Det er som om man har glemt at det er farligt at leve - man er faktisk sikker på at dø.
lør 2. maj 2020
Enig med alle tre før mig.
Videre med åbningen...
Videre med åbningen...
Carlo - dødboldene!
For at score, er man nødt til at have et mål! - afrikansk ordsprog
http://www.youtube.com/watch?v=d-qjBr7ORjk&feature=related
lør 2. maj 2020
Det er derfor jeg spørger, om der er en tidshorisont, eller en aflysning af sæsonen, hvilket efterhånden virker mere og mere realistisk.
lør 2. maj 2020
Det er vel ikke på fodboldens bord, men sundhedsmyndighedernes at afgøre.
Der er ikke nogen lov, der forbyder professionel fodbold, så i princippet er det fodboldens egen beslutning. Man har dog gjort klart, at man ikke starter uden at have fået grønt lys.
lør 2. maj 2020
232 indlagte i dag - kapaciteten skal holdes på 800 selvom vi ikke har været i nærheden af dette - bolde skal sprittes af - Esbjerg skal køre i 20 biler til Parken i KBH, da den enkelte spiller selv skal sørge for transport og spillerne skal køre hjem igen uden omklædning - breddespillere må ikke heade eller lave brysttæmninger - velkommen til 2020