Kenn Hansen minder mig om den spanske dommer Mateu Lahoz, de har begge en tendens til, at sætte sig selv i scene.
I foråret har han set virkeligt skidt ud i flere Brøndbykampe.
Denne her video siger alt om hans præstation. Et hjørnespark som alle på stadion og hjemme i stuerne kunne se, var et målspark. Et mål af Pusic med det øverste af armen. Og et klokkeklart straffe til Hasani. Det er jo tydeligt at han overrumpler FCM-spilleren der stikker benet ud og rammer Hasani. Han lader sig naturligvis falde, ja. Men klart kontakt og klart straffe.
Tvivler på han er den store fan af Hasani - udviste ham i øvrigt for Makedonien i lørdags.
http://www.tv3sport.dk/f…kke-kampen/