Og gang det så op med alle de resterende spillere i PL, BL, LL og SL, osv. - og hold det så igen op imod stadig stigende TVpakke/billetpriser.
Jeg har intet imod at en spiller får en fin løn + spons, da han nok har en forholdsvis årsmæssigt kort karriere, men jeg ser ingen grund til at jeg skal medfinansiere hans næste 4-5 generationer. Dertil skal lægges at spilleren jo altså ikke behøver at ligge på sofaen resten af sit liv, men også fortsætte i andet og nyt job efter fodbolden.
Vi andre almindelige dødelige lønmodtagere må sætte tæring efter næring.
Liverpool FC, siden 1985..
"If you can´t support us when we lose or draw, don´t support us when we win" - Bill Shankley.
Elsker Ale 16.