Snak

Mere indhold efter annoncen
Flot gået af ham :)
Det er nu ikke så imponerende. En hurtig Google-søgning viser at gennemsnitslønnen for PL-spillere er omkring £60k om ugen. Altså 50% mere end Dorgu får.

At lønniveauet er helt afskyeligt højt er så en anden diskussion.

Edit: Og gennemsnitslønnen i Man Utd er højst sandsynligt endnu højere.
Spurs
Lønningerne i PL er stukket helt af. Det kan alle "normale" mennesker nok blive enige om.
Og det er jo så desværre os, som er med til at betale gildet. Billetter, streaming mm. bliver kun dyrere og dyrere.
Vi er ikke gode til fodbold i Nordjylland
Helt enig @Laudrup67
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Enten er du en troll eller snotdum.

Modent skrevet. Jeg glæder mig over at din bruger ser ud til at være slettet, da du indtil videre ikke har bidraget med det helt store.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så omtrent lige præcis det samme du har bidraget med, Stankovic. Man må vel godt synes det er vildt hvor mange penge folk får for at sparke til et stykke oppustet læder uden nødvendigvis at være misundelig. Specielt når man som forbruger er med til at betale det år efter år dyrere gilde.
Du betaler også skat, er du så misundelig på politikerne når du har en holdning til hvordan dine skattekroner bliver brugt?
Hafniae sigillum leonis est
Ja det er vel også rimeligt i forhold til hvad andre i branchen tjener.

At pengene er blevet for store kan jeg sagtens tilslutte mig.

United har 18 spillere som de betaler mere end det dobbelt i løn til plus Rashford og Antony som er udlånt mens om United stadig giver 150% mere løn til end Dorgu.

Vil mene han er voldsomt underbetalt i forhold til lønningerne i Manchester United. I hvert fald hvis han tiltænkt at skulle være andet end bare en backup på yderste mandat.
Der er ud over Kobbie Mainoo som var 17 da han skrev under på sin nuværende kontrakt ingen spillere i deres førsteholdstrup med kampe for Man Utd der tjener mindre end Dorgu.
https://www.capology.com/club/manchester-united/salaries/
Med bonuser så står Casemiro i resten af denne sæson til at tjene lige så meget som Dorgu i løbet af de 5,5 år kontrakten løber på (uden optionen på et ekstra år).
Håbløs fodbold romantiker der efterhånden hellere vil se de lokale serie hold end CL.
I forhold til hvad andre "profiler" tjener hos United, så er Dorgus årsløn på 18 mill kr i den billige ende, og en fornuftig kontrakt set med klubbens øjne.
Specielt når man som forbruger er med til at betale det år efter år dyrere gilde.
Du betaler også skat, er du så misundelig på politikerne når du har en holdning til hvordan dine skattekroner bliver brugt?


Det var da godt nok en stupid argumentation.

Jeg kan vælge aktivt om jeg vil se og støtte Manchester United økonomisk (som i dette tilfælde). Hvis man er utilfreds, så må man lade være med at kaste penge efter dem.

Det danske folkestyre er selvsagt et andet system.
Annonce